
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,735
-
تعداد نویسندگان2,258
-
مقالات پذیرش شده333
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.19%
-
درصد عدم پذیرش80.81%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران116
-
تعداد مشاهده مقالات1,163,645
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی دوره های آموزش ضمن خدمت(مورد مطالعه :شرکت لبنیات پاستوریزه پاک)
دوره 4، شماره 1-2، بهار 1401 - جلد دوم، صفحات 310 - 292
1- دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت کسب و کار، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، تهران، ایران - mostafamovahedy@gmail.com
2-
3-
4-
چکیده :
در محیط کسب و کار پویاي امروزي، تأکید زیادي بر روي عملکرد کسب و کار شده و شرکتها ناگزیرند براي ماندن در صحنه رقابت، شناخت و نظارت دقیقی بر عملکرد کسب و کار خود داشته باشند از سوي دیگر، اهمیت فعالیت هاي کارآفرینانه در بهبود عملکرد و موفقیت شرکتها طی مدت زمان متمادي مورد بررسی قرار گرفته و در بسیاري از پژوهش ها، بر اثر مستقیم و معنی دار گرایش کارآفرینانه بر عملکرد تأکید شده است.در این پژوهش هدف بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی دوره های آموزش ضمن خدمت در شرکت لبنیات پاستوریزه پاک می باشد.این مقاله از نوع پژوهشی می باشد.این تحقیق از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و براساس روش تحقيق ، يك تحقيق علي مي باشد. جامعه آماری این تحقیق مجموعه کارکنان شرکت لبنات تولیدی پاک می باشد. روش نمونه گیری در تحقیق حاضر روش تصادفی طبقه ای و با استفاده از فرمول کوکران تعداد 57 نفر برآورد شد. پس از توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها ،بمنظور سنجش فرضیه های پژوهشی از رویکرد معادلات ساختاری استفاده شد.
کلمات کلیدی :
- 807
- 22
- 1400/11/21
- 00000000000/0/0
- 00000000000/0/0