
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,735
-
تعداد نویسندگان2,258
-
مقالات پذیرش شده333
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.19%
-
درصد عدم پذیرش80.81%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران116
-
تعداد مشاهده مقالات962,929
بررسی تاثیر عملکرد نام تجاری بر تمایل به خرید با توجه به نقش میانجی استراتژی شرکت (مطالعه موردی: شرکت اسنپ تریپ)
دوره 4، شماره 1-1، بهار 1401 - جلد اول، صفحات 38 - 16
1- دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت کسب و کار، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، ایران - elnazrafiyan@gmail.com
2- دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، ایران - maziyar.yassareafra@yahoo.com
چکیده :
ارزیابی عملکرد کسبوکار بهترین راه کسب اطلاعات جهت تصمیمگیریهای سازمانی است. در این راستا با توجه به اهمیت نام تجاری در بهبود عملکرد سازمان توجه به نحوه عملکرد نام تجاری مورد اهمیت قرار میگیرد. لذا در این پژوهش به بررسی تاثیر عملکرد نام تجاری بر تمایل به خرید با توجه به نقش میانجی استراتژی شرکت پرداخته شده است. این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی و ازلحاظ شیوه گردآوری دادهها، کمی است. نمونه آماری این پژوهش شامل 150نفر از مشتریان و کارکنان شرکت اسنپ تریپ میباشد. برای تجزیه وتحلیل از نرم افزار PLSو SPSS استفاده شد. براین اساس به منظور بررسي پایایي مدل اندازهگیري پژوهش، به بررسي ضرایب بارهاي عاملي، ضرایب آلفاي کرونباخ و پایایي ترکیبي، روایي همگرا و روایي واگرا پرداخته شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که عملکرد نام تجاری بر تمایل به خرید با توجه به نقش میانجی استراتژی شرکت، عملکرد نام تجاری بر استراتژی شرکت، استراتژی شرکت بر تمایل به خرید و عملکرد نام تجاری بر تمایل به خرید اثرگذار است.
کلمات کلیدی :
- 809
- 20
- 1400/11/25
- 00000000000/0/0
- 00000000000/0/0