
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,735
-
تعداد نویسندگان2,258
-
مقالات پذیرش شده333
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.19%
-
درصد عدم پذیرش80.81%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران116
-
تعداد مشاهده مقالات963,573
مدیریت ریسک در کسبوکارهای بانکی هوشمند
دوره 5، شماره 3، پاییز 1402، صفحات 103 - 114
1- دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
چکیده :
هر موفقیت عملیات بانکی بهشدت باکیفیت روابط با مشتری و کارایی فرآیندهای بانکها ارتباط دارد. بانکها به دنبال ابزاری برای تجزیهوتحلیل کارآمد حجم عظیمی از دادههای جمعآوری شده از سیستمهای IT خود هستند. آنها از فناوری هوش تجاری (BI) برای تجزیهوتحلیل هر جنبهای از دادههای خود برای درک رفتار مشتریان خود استفاده میکنند و در تلاش برای ارضای نیازهای مشتری در یک مسابقه بیپایان برای کسب مزیت رقابتی در بازار هستند. نفوذ فزایندهای از یادگیری ماشین در برنامههای کاربردی تجاری وجود دارد، بهطوریکه بسیاری از راهحلها در حال حاضر پیادهسازی شدهاند و بسیاری دیگر در حال بررسی هستند. از زمان بحران مالی جهانی، مدیریت ریسک در بانکها اهمیت بیشتری پیدا کرده است و تمرکز دائمی بر نحوه شناسایی، اندازهگیری، گزارش و مدیریت ریسکها بوده است. تحقیقات قابلتوجه در دانشگاه و صنعت بر تحولات بانکداری و مدیریت ریسک و چالشهای فعلی و نوظهور متمرکز شده است.
کلمات کلیدی :
- 526
- 23
- 1402/06/21
- 1402/07/22
- 1402/08/20