
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,735
-
تعداد نویسندگان2,258
-
مقالات پذیرش شده333
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.19%
-
درصد عدم پذیرش80.81%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران116
-
تعداد مشاهده مقالات1,163,616
طراحی استراتژی جدید بازاریابی در بازار املاک و مستغلات شهر تهران با استفاده از ابزارهای ترکیبی بازاریابی انبوه ناب و سبز
دوره 6، شماره 1، بهار 1403، صفحات 112 - 123
1- کارشناس ارشد، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، ایران
چکیده :
هدف: هدف از این مطالعه تعیین نوع ابزارهای دخیل در مدل کسبوکار به مشتری برای برآورده کردن انتظارات مشتریان و بهکارگیری استراتژیهای ناب و بازاریابی در کل زنجیره تامین است. طرح پژوهش/ روششناسی/ رویکرد: در صنعت مسکن در کلان شهر تهران، ضرورت تلفیق ابزارهای تولید ناب و بازاریابی در مدیریت زنجیره تامین بیش از پیش مشهود است. در این پژوهش، پروژههای مسکونی ناتمام در شهر تهران برای تعیین اینکه آیا مدیران انتظارات مشتریان آگاه از خطرات محیطزیست را برآورده میکنند، مورد بررسی قرار گرفت. ابزار جمعآوری دادهها از پرسشنامه و نرمافزارهای AMOS و SPSS بهعنوان نرمافزار تحلیلی برای توسعه ابزارهای آمیخته بازاریابی استفاده شد. یافته¬ها: این مطالعه ابزارهای بازاریابی ترکیبی را شناسایی می کند. این یافته شانزده ابزار بازاریابی را شناسایی می کند. ارزش/ اصالت پژوهش: استفاده از بازاریابی در صنعت مسکن به عنوان یک فلسفه مدیریتی می تواند با ارائه جهت و پیشرفت در طول چرخه عمر پروژه ساخت، به پایداری و سازگاری این صنعت کمک کند.. پیشنهادهای اجرایی/ پژوهشی: : استفاده از روشهای ترکیبی جدید در استراتژی بازاریابی پیشنهاد میشود، جایی که شرکتی تصمیم میگیرد تفاوت بخشهای بازار را نادیده بگیرد و کل بازار را با یک استراتژی تبلیغ کند، از ایده پخش پیامی که به تعداد افراد زیادی میرسد پشتیبانی میکند.
کلمات کلیدی :
- 445
- 26
- 1402/08/07
- 1402/11/07
- 1403/02/29