
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,735
-
تعداد نویسندگان2,258
-
مقالات پذیرش شده333
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.19%
-
درصد عدم پذیرش80.81%
-
زمان پذیرش (روز)120
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران116
-
تعداد مشاهده مقالات963,533
سفارشی سازی ابزارهای مدیریت دانش و تعیین معیارهایی جهت انتخاب این ابزار برای بانک انصار
دوره 2، شماره 4، 1399، صفحات 15 - 1
1- 1
2- 7
3- 6
4- 1
چکیده :
هر سازمانی متناسب با شرایط خود، می¬تواند مجموعه¬ای از ابزار یا راه¬حل¬های مدیریت دانش را بکار گیرد. هر سازمانی بایستی کلیه ابزارهای مدیریت دانش را شناسایی و درک نموده و متناسب با معیارهایی، ابزارهای مدیریت دانش مناسب را جهت برطرف نمودن خلـأ دانشی و مشکلات سازمان انتخاب نماید. هدف این پژوهش، سفارشی¬سازی ابزارهای مدیریت دانش و همچنین، تعیین معیارهایی جهت انتخاب ابن ابزار می¬باشد. در این پژوهش، لیستی از ابزارهای مدیریت دانش که از طریق رویکرد فراترکیب بدست آمده است، توسط مدیر ارشد دانش بانک فیلتر شده و سپس، با استفاده از مرور ادبیات و انجام مصاحبه و ارائه پرسشنامه به خبرگان علمی و حرفه¬ای، معیارهایی جامع جهت انتخاب ابزارهای مدیریت دانش تعیین می¬شود. بنابراین، این پژوهش دارای دو مرحله کلی است: مرحله نخست، سفارشی¬سازی ابزارهای مدیریت دانش برای بانک و مرحله دوم، تعیین معیارهایی جامع جهت انتخاب ابزار.
کلمات کلیدی :